• 0321 – 31 40 44
  1. U vraagt de oprichting hier aan en vult de gevraagde gegevens in. U voegt van ieder persoon een kopie van het geldige legitimatiebewijs toe. Wij controleren vervolgens wettelijk verplicht een aantal registers, zoals de Basisregistratie Personen (BRP), het faillissementenregister, het curateleregister en doen een verplichte wwft controle.
  2. Zijn alle gegevens in orde? Dan nemen wij telefonisch contact met u op voor het doorspreken van uw wensen en sturen wij u per email een bevestiging dat wij de oprichting van uw Vereniging gaan verzorgen. Binnen enkele werkdagen ontvangt u een concept van de akte van oprichting.
  3. U betaalt onze factuur.
  4. Nadat onze factuur is betaald, nemen wij contact met u op om een afspraak voor het ondertekenen van de oprichtingsakte te maken. De afspraak kan meestal binnen 1 of 2 werkdagen na verzending van het concept ingepland worden. Voor de oprichting van een Vereniging dienen minimaal twee personen de akte te ondertekenen.
  5. U ontvangt van ons een origineel afschrift van de oprichtingsakte en daarnaast per mail een digitaal afschrift van de oprichtingsakte en een digitaal uittreksel uit de Kamer van Koophandel.
  6. Wij verzorgen de inschrijving bij de Kamer van Koophandel. De Kamer van Koophandel brengt rechtstreeks bij de vereniging € 80,10 inschrijvingskosten in rekening.
  7. Let op, door de toezending van het aanvraagformulier geeft u ons opdracht de Vereniging voor u op te richten en geeft u aan akkoord te zijn met de daaraan verbonden kosten. Zodra wij voor u de conceptakte en bijbehorende stukken hebben opgesteld bent u de op de website vermelde kosten aan ons verschuldigd, ook wanneer de akte onverhoopt niet getekend zal worden.

oprichten